دستور پخت

دستور العمل پنکیک ماهیتابه با لعاب شکلاتی

ارزش غذایی
مقدار در هر سروینگ
کالری: 200
پروتئین: 6 گرم
چربی کل: 6 گرم
چربی غیر اشباع: 5 گرم
چربی اشباع شده: 1 گرم
کلسترول: 0 میلی گرم
کربوهیدرات کل: 34 گرم
فیبر غذایی: 5 گرم
کل شکر: 12 گرم
شکر طبیعی: 12 گرم
شکر اضافه شده: 6 گرم
سدیم: 640 میلی گرم
ممکن است مرا به‌عنوان یک متخصص تغذیه و سرآشپز سالم بشناسید، اما گاهی در آشپزخانه وانمود می‌کنم که پیکاسو هستم. این دستور غذا را به عنوان مثال در نظر بگیرید – پنکیک مانند بوم خالی من است و لعاب کره بادام زمینی شکلاتی مانند رنگ من است که به من کمک می کند یک شاهکار خوش طعم خلق کنم. هنگامی که در حال طراحی خلاقیت خوشمزه خود هستید، از هر ترکیب پنکیکی که دوست دارید استفاده کنید. جعبه مناسب است (غلات کامل ایده آل است)، یا اگر یک دستور پخت خانگی دارید که دوست دارید، این نیز عالی است. و سپس، قبل از حفاری، کارهای پایانی را فراموش نکنید. من در مورد تزئین آن با میوه، آجیل و هر چیز دیگری صحبت می کنم که آن را به طرز خیره کننده ای زیبا می کند. (این اجرای ترکیب خوشمزه شکلات + توت فرنگی را تبلیغ می کند). آنقدر خیره کننده است که ممکن است در حمله به پشته خود تردید کنید.

 

زمان آماده سازی
5 دقیقه
زمان کل
10 دقیقه
این دستور 6 برش درست می کند
عناصر:
لعاب کره بادام زمینی شکلاتی

• ¼ فنجان کره بادام زمینی خامه ای
• 3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو
• شکر 3 قاشق غذاخوری
• کمی نمک
• 3 تا 4 قاشق غذاخوری آب
پنکیک ماهیتابه

• 1 ¼ فنجان مخلوط پنکیک، ترجیحا غلات کامل*
• 1 تا 2 فنجان توت برای تزئین
* دستورالعمل های بسته را برای افزودن شیر، آب و/یا تخم مرغ دنبال کنید.

آماده سازی:
برای تهیه لعاب شکلاتی: کره بادام زمینی را در مایکروویو نرم کنید (حدود 30 ثانیه) و سپس پودر کاکائو، شکر، نمک و 3 قاشق غذاخوری آب را با آن مخلوط کنید. مخلوط کنید تا یکدست و خوب مخلوط شوند. اگر خیلی غلیظ بود یک قاشق غذاخوری دیگر آب اضافه کنید.

برای تهیه پنکیک ماهیتابه: به طور آزاد یک تابه نچسب (9 تا 10 اینچ) را با اسپری روغن بپوشانید و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. خمیر پنکیک را اضافه کنید و با کفگیر صاف کنید تا به طور یکنواخت در کف تابه پخش شود. اجازه دهید بدون مزاحمت بماند تا حباب‌های کوچک روی سطح ظاهر شوند، این زمان بسته به نوع مخلوط بین 2 تا 6 دقیقه خواهد بود (مهم است که کار را با کاردک بررسی کنید تا مطمئن شوید که قسمت زیرین آن به اندازه‌ای محکم است که بتوانید برگردانید). کل پنکیک را با دقت برگردانید و یک دقیقه دیگر یا بیشتر بپزید.

برای مونتاژ: پنکیک جامبو را به یک بشقاب سرو منتقل کنید و به آرامی سس شکلات-PB را به طور مساوی روی آن پخش کنید. با توت های تازه تزئین کنید و به 6 مثلث برش دهید.

توجه: لعاب شکلات در حالت نشستن غلیظ می‌شود، بنابراین می‌توانید قوام آن را قبل از پخش کردن هر طور که می‌خواهید تنظیم کنید. ضخیم و نازک هر دو کار می کنند.

تغذیه در هر تکه مثلث (1/6 پنکیک).

آیا به دنبال راهی برای شروع روز خود هستید؟ این وافل کدو سبز و هویج را با شربت افرا تند امتحان کنید!

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست