دستور پخت

مدت زمان جوشاندن تخم مرغ

در این مقاله برای مدت زمان جوشاندن تخم مرغ، یاد خواهید گرفت که چگونه تخم مرغ را به طور کامل بجوشانید.

با کمک یک نمودار زمانی برای اینکه تخم مرغ آب پز کامل خود را آسان، متوسط یا سفت بپزید، تمام آنچه را که برای زمان جوشیدن تخم مرغ نیاز دارید و نحوه آب پز کردن تخم مرغ ها در اختیار خواهید داشت تا هر بار که عالی ظاهر شوند.

جوشاندن تخم مرغ نسبتاً آسان است، اما به خاطر سپردن زمان هایی که تخم مرغ را برای چه مدت می جوشانید، اغلب دشوار است. در این مقاله همراه با نمودار زمان تخم‌مرغ‌های پخته شده بصری، می‌دانید که چه مدت یک تخم مرغ نرم، متوسط یا سفت را بجوشانید.در بخش های بعدی یک کارت دستور پخت قابل چاپ، زمان دقیق تخم مرغ آب پز و حتی تایمر تخم مرغ آب پز مورد علاقه ما را خواهید دید!

در اینجا چیزی است که در این مقاله خواهید یافت:

1.چگونه تخم مرغ را بجوشانیم
2.نمودار زمان تخم مرغ آب پز (راهنمای تصویری!)
3.تخم مرغ آب پز عالی (کارت دستور غذا!)

فرقی نمی کند که تخم مرغ آب پز خود را سفت، نرم یا متوسط می خواهید، این مقاله تمام زمان ها، راهنماها و حتی یک تایمر تخم مرغ آب پز را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در انجام کار کمک کند!

در این مقاله به این سوال قدیمی که “تخم مرغ را چقدر می جوشانید” پاسخ خواهیم داد. ما شما را همیشه از آب پز نرم تا آب پز سفت و در همه جا به شما عرضه می کنیم.

در این و جدول زمانی تخم‌مرغ در بخش بعدی، جوشاندن تخم‌مرغ، مدت زمان لازم برای پختن تخم‌مرغ‌های نرم، متوسط و سفت و موارد دیگر را بیاموزید.

نحوه آب پز کردن تخم مرغ:
1.تخم مرغ ها را در یک قابلمه بزرگ درب دار بریزید.
2.روی تخم مرغ ها آب خنک بریزید تا کاملاً در آب فرو برود.
3.قابلمه را روی حرارت زیاد بگذارید و بگذارید بجوشد.
4.بعد از اینکه آب به جوش آمد، حرارت را خاموش کنید و درب قابلمه را ببندید.
5.اجازه دهید تخم‌مرغ‌ها در زمان‌های زیر با توجه به پخت ترجیحی در آب داغ بنشینند (برای اطلاعات بیشتر به راهنمای تصویری زیر مراجعه کنید)
6.یک کاسه آب یخ آماده کنید. تخم مرغ های پخته شده را به آب یخ منتقل کنید تا خنک شود و پخت متوقف شود.
7.قبل از پوست کندن کاملا خنک شود.

نمودار زمان تخم مرغ آب پز سخت
این بخش راهنمای تصویری برای مدت زمان جوشاندن سخت تخم مرغ، جوش نرم و تخم مرغ و هر جا در این میان به شما ارائه می دهد.

درست کردن تخم مرغ می تواند بسیار آسان باشد… فقط مطمئن شوید که از یک تایمر (روی تلفن، مایکروویو یا ساعت را از نزدیک تماشا کنید) استفاده کنید زیرا یک تفاوت 2 دقیقه ای می تواند یک تخم مرغ آب پز نرم را به یک تخم مرغ آب پز متوسط تبدیل کند.

مدت زمان جوشاندن تخم مرغ برای آب پز نرم، متوسط و سفت:
آب پز: 2-4 دقیقه
متوسط آب پز: 6-8 دقیقه
جوشانده سخت: 10-15 دقیقه (برای اطلاعات بیشتر به راهنمای تصویری زیر مراجعه کنید)

جوشاندن تخم مرغ می تواند راهی آسان و ارزان برای افزودن پروتئین بیشتر به رژیم غذایی شما باشد! تخم مرغ های آب پز به خوبی سفر می کنند و میان وعده های عالی درست می کنند. تخم مرغ آب پز نرم برای صبحانه عالی است و تخم مرغ آب پز متوسط برای سالاد فوق العاده است.

اکنون که راهنمای تصویری در مورد مدت زمان جوشاندن تخم مرغ ها را دارید، من تمام اطلاعات بالا را در یک کارت دستور پخت مفید ترکیب می کنم.این دستور العمل برای تخم مرغ آب پز عالی به شما کمک می کند تا هر بار تخم مرغ را به طور کامل بجوشانید!وقتی صحبت از آب پز کردن تخم مرغ می شود، یک دقیقه می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند!

نکته پایانی، اگر تخم مرغ آب پز نرم یا متوسط درست می کنید، از حمام یخ غافل نشوید! پخت و پز را متوقف می کند و به شما کمک می کند تا تخم مرغ آب پز کاملی را بدست آورید… اگر این مرحله را رها کنید، در نهایت با تخم مرغ های آب پز سفت مواجه خواهید شد.

, , ,

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست