دستور پخت

آشپزی بین الملل

دوره ی آشپزی ملل در آکادمی سیب سبز فرصتی مناسب برای علاقه مندان به آشپزی ملل را فراهم می کند تا بتوانند تجربه لازم را برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای کسب کنند.

این دوره به صورت عملی و تخصصی، صفر تا صد به هنرجویان عزیز آموزش داده میشود و فرایند پخت و فرآوری غذا را به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهند.

هدف دوره:

عمیق تر نمودن آشنایی فراگیران با هنر و علم پخت و پز آشپزی، ایجاد ابتکارات فردی و دستیابی فراگیران به سبک‌های ویژه، آشنایی هرچه بیشتر با رسپی‌های جدید متنوع و بین‌المللی طبق سیلابس های اروپایی آشنا میشوند.

محتوای دوره:

در این دوره اصول آشپزی و مدیریت آشپزخانه, آشنایی با ابزار و دستگاه‌ها, بهداشت مواد غذایی, فردی, شرح وظایف سرآشپز, سرعت عمل و تسریع در سرویس‌دهی, آشنایی با ادویه ها, سس ها , نودل ها, و لوازم جانبی و ناگفته های آشپزی بین المللی و نحوه کار در آشپزخانه حرفه ای تدریس خواهد شد.

دوره آشپزی ملل با استانداردهای بین المللی بوده و تمامی موارد مطابق با سیلابس های مورد تایید موسسات و دانشگاه های آموزش داده می‌شود.

این دوره به صورت کارگاهی و وورکشاپ بوده مواد متنوعی از شاخه غذاهای ملل را در خود جا داده آشنا میشوند.

آموزش‌ها شامل:

برش‌های انواع گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات، مرنیت‌ها، پیش غذا‌ها، گارنیش‌ها و دورچین‌ها، سایدیش های متنوع و جدید، طراحی بشقاب، سس ها، گریل‌ها و استیک‌ها، پنه‌ها و پاستاها، برگرها و پیتزاها، غذاهای کامل دریایی، خوراک‌ها، بیف‌ها, سوشی ها، آشنایی با سس ها، آشنایی با ادویه ها و ده ها آیتم جدید آموزش داده خواهد شد.

الزامات و پیش‌نیازها:

آشنایی نسبی به آشپزی، علاقه به غذا و فرآیند پخت و همچنین علاقه به مشاغل خدماتی و پذیرایی، دارا بودن سلیقه لازم و زیبایی شناسی و فرهنگ مزه سازی

توصیه‌ها:

دارا بودن سلامت جسمانی، نداشتن ناراحتی پوستی، مشکلات تنفسی، بویایی، چشایی

متد آموزش در “آکادمی سیب سبز”

در این دوره کلیه مواد غذایی توسط آکادمی سیب سبز فراهم می شود تا هنرجو بتواند تمامی مراحل پخت و آماده سازی مواد غذایی تحت نظارت سرآشپز انجام دهد و یک تجریه عملی از کار را داشته باشد و در حین انجام کار مشکلات و اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شود، مشخص شود و این اشتباهات توسط سرآشپز رفع گردد تا هنرجو در پایان دوره یه یک تجربه کامل در زمبنه آشپزی ملل رسیده باشد و بتواند موارد آموزش داده شده در آکادمی سیب سبز را در هر زمان و هر مکانی با کیفیت فوق العاده آماده کند.

مدارک جهت ثبت نام:

سه قطعه عکس 3 در 4 – کپی کارت ملی و در صورت داشتن کپی گذرنامه

نوع گواهینامه‌های صادره:

گواهی فنی و حرفه ای

جایگاه شغلی:

هنرجویان می‌توانند بعد از گذراندن دوره و کسب تجربه کافی، اشتغال در سمت سرآشپز، کمک آشپز و سوپروایزر آشپزخانه، هتل و یا رستوران در داخل و خارج کشور فعالیت نماید.

 مجل برگزاری دوره

آموزشگاه آشپزی سیب سبز

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست