دوره کباب زن حرفه ای

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دوره کباب زن حرفه ای

تنوع و تعداد کباب های ایرانی تا اندازه ای زیاد است که حداقل از هر استانی می توانیم یکی از این کباب های سنتی و ایرانی را نام ببریم. از کباب دنده کرمانشاه و جوجه کباب چهارمحال و بختیاری تا کباب لاری، کباب بناب، و کباب ترش گیلان، هر کدام از این کباب ها دارای طعم و تنوع منحصر به فردی هستند که از آن لذت بردن به یک ماجراجویی طعم و اصالت می‌شود.

مزیت کباب های ایرانی

درست است که شما در کشورهای دیگر نیز می‌توانید کباب و غذاهای باربیکیو با طعم لذیذ و عالی پیدا کنید، اما طعم و تنوع کبابهای ایرانی و کیفیت آنها بسیار متفاوت و برتر است. حرفه ای بودن کبابهای ایرانی و تجربه اجداد در این زمینه، آن را به یک هنر ارزشمند تبدیل کرده است. اما آیا شما نیز به دنبال اشتغال حرفه ای و آشنایی با اسرار پنهان این هنر هستید؟ در اینجا، آموزشگاه آشپزی سیب سبز به علاقه مندان به این هنر، یک فرصت بی نظیر برای یادگیری اصول و فنون کبابپزی ارائه می‌دهد.

هنر آموزش کبابپزی

آموزش کباب از نگاه تخصصی دارای ظرافت‌های زیادی است، زیرا تخته کاری و کباب زنی یک مهارت به حساب می‌آید و یادگیری حرفه‌ای این رشته قطعاً نیاز به تمرین و نظارت استاد دارد. در جدیدترین متدهای آموزشی دنیا در آکادمی‌ها، موسسات و آموزشگاه‌های آشپزی بین‌المللی، آموزشها هم بصورت تئوری در قالب ویدئوهای آموزشی و ارائه دستورالعمل دقیق غذاها که در اصطلاح به آن رسیپی کارد گفته می‌شود و با انجام آموزشها، ابتدا توسط استاد و سپس توسط هنرجویان و با نظارت عملی اساتید صورت می‌پذیرد. این دوره‌های ورکشاپ نیز جهت تقویت و تثبیت مهارت‌ها در عمل به‌کار گرفته می‌شود.

آموزشگاه آشپزی سیب سبز

در آموزشگاه آشپزی سیب سبز، شما با اساتید مجرب و متخصص در این زمینه آشنا می‌شوید. استاد مهدی حصاری منش، یکی از مربیان رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای بوده و دارای بیش از دو دهه تجربه در این رشته می‌باشد. همچنین ایشان در آکادمی‌ها و موسسات بین‌المللی همچون انجمن تخصصی غذا و نوشیدنی اروپا نیز تحصیل و تجربه کسب نموده‌اند. با دوره‌های آکادمیک و ورکشاپ‌های تئوری و عملی این آموزشگاه، شما می‌توانید از مهارت‌های علمی و عملی کبابپزی بهره‌مند شوید.

محتوای آموزش

در دوره کباب‌های آکادمی بین‌المللی سرآشپزان، هنرجویان در طی چهار روز متوالی، بیش از سی نوع از کباب‌های اصیل ایرانی، کباب‌های مدرن و ترکیبی و کباب‌های ملل دیگر را نیز فرا می‌گیرند. از آموزش شناخت مواد اولیه کباب‌ها تا روش‌های پاکسازی و طعم دار کردن مواد پروتئینی، هر یک از مراحل تخته کاری کباب‌ها با دقت و ظرافت بالا آموزش داده می‌شوند. هنرجویان با شناخت ادوات و تجهیزات کباب، انواع سیخ‌های کباب، چاقوهای بی خس کاری و تخته کاری و انواع تخته‌های کار و… نیز آشنا می‌شوند.

 مدارک و گواهینامه‌ها

آموزشگاه آشپزی سیب سبز به تمامی هنرجویان دوره‌ها یک دست‌لباس کامل آشپزی هدیه می‌دهد. همچنین با اعطای گواهینامه‌های مهارتی کباب‌زن و تخته کار سازمان فنی و حرفه‌ای، هدف این آموزشگاه از دوره‌های علمی و عملی، انتقال مهارت‌ها به هنرجویان به صورت اصولی و کاملاً معتبر است. شما با این مدارک، می‌توانید در صنعت آشپزی به‌عنوان یک کارشناس حرفه‌ای مورد تایید قرار گیرید و از دانش و تجربیاتتان در بخش‌های مختلف این صنعت بهره‌مند شوید.

آموزشگاه آشپزی سیب سبز با استفاده از روش‌های پیشرفته آموزشی و با کادری متخصص و مجرب، به شما امکان یادگیری اصول کبابپزی را می‌دهد. هدف این آموزشگاه انتقال تجربیات علمی و عملی به هنرجویان به صورت آکادمیک و اصولی است تا آن‌ها در این رشته مسلط شده و به کارآفرینان حرفه‌ای تبدیل شوند. اگر شما هم به دنبال یادگیری هنر کبابپزی به شیوه اصولی و علمی هستید، با ثبت‌نام در آموزشگاه آشپزی سیب سبز، به دنیای طعم و اصالت کباب‌های ایرانی و بین‌المللی خواهید پرداخت.

فهرست